Nystart
2018-02-07 | 11:22:25 / Vårt vardagsliv

(null)

Lillasyster <3 Håller på namnet lite, även om våra närmaste vet om det. 

(null)

Frukostpannkakor. Mums! 

(null)

Hejhej!

Nu var det längesen jag skrev här inne..Kan ju säga sågär att inspirationen har varit som bortblåst men nu sakta men säkert börjar den komma tillbaka, och framför allt orken. Även fast jag har foglossning och ont prick överallt från brösten och neråt. Sedan har vi verkligen turats om att vara sjuka, alltifrån magsjuka till enkla förkylningar. 


Jag har en del idéer med den här bloggen. Jag har ju tidigare skrivit lite om hållbart mode och det är verkligen något som jag känner att jag vill fördjupa mig mer i. Gotta ner mig ordentligt. Jag vill även visa upp vad jag pysslar, återbrukar, lagar för mat och bakar, även om odling och växter.  Vi får se helt enkelt vad orken och tiden säger, men jag känner också att det är viktigt att jag bara får vara J u l i a och inte mammajulia eller samboflickvänjulia. Utan ro om mina egna intressen, vilka jag har skrivit här ovanför. Jag tror och hoppas att detta blir bra! 


Puss! / Julia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback