Vår jul
2017-12-26 | 17:52:34 / Vårt vardagsliv


(null)

(null)

Våran jul är nu i stort sett över och vi alla tre är mätta, nöjda, och tacksamma, över vår familj och alla klappar såklart. Vi har haft en jättefin jul och bara umgåtts med familjen. Uppesittarkvällen spenderades hos pappa och Ann, supermysigt. Julafton var vi hemma hos mamma och Micke, också supermysigt och så skönt med en lugn julafton utan några som helst måsten och stress!  

Vi låg ju sjuka hela veckan innan julafton, med förkylning och även magsjukan hälsade på. Så det blev inget godis bakat alls, vilket jag hade planerat. Vi har mest legat i soffan eller sovit. Även lilla gumman fick ju både hög feber och magsjuka.

 Idag orkade vi ä n t l i g e n ta tag i städningen här hemma så nu är det rent och fint överallt. Julklapparna har legat över hela huset, tvättkorgen svämmat över, disk på köksbänkarna osv. Jag har som ticks att efter varje gång vi har varit sjuka så måste jag vädra, bädda rent, skaka kuddar, skaka filtar, det känns fräscht och som det sjuka har försvunnit. 

(null)


Imorgon jobbar Calle igen, han har varit hemma i ca 2 veckor (eftersom vi var i London) och sen nu hela veckan när vi alla låg sjuka. Jag ska till barnmorskan på kontroll med pyret som ligger i magen. Sist jag var där så visste vi ju inte vilken vecka jag var i, men nu vet vi, v16. 

 Sen ska faktiskt jag och Calle på dejt, han fick i julklapp utav mig biobesök och restaurangbesök :-) Så välbehövligt och kul att få gå på bio! 

Love Julia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback