Elwira 3 månader!
2017-05-22 | 12:02:00 / Vårt vardagsliv

 
I fredags blev vår lilla tjej 3 månader. 3 månader. Det känns som om hon alltid har funnits hos oss, för nu är hon en sån självklarhet i vår familj. Vår kärlek till henne växer för varje dag som går och vi är så kära i vår lilla familjemedlem. Hon är i en sån rolig ålder just nu, jag försöker verkligen att njuta till max för jag vet att snart är den här tiden över.
 
 
Jag frågade Calle vad vi egentligen gjorde innan hon kom till oss, så tråkigt vårt liv var. Fast just där och då kände vi ju inte att en pusselbit vid namn Elwira saknades.
 
 
Hon är så rolig att hänga med nu, hon skrattar och vill inte ligga i vagnen utan vill vara med. Helst hängades över någons axel så hon kan se. Babygymmet är superpopulärt just nu. Hon tycker annars om när vi sjunger tillsammans och när jag och Calle lagar mat eller vad som helst vill hon gärna sitta i babysittern för att få bara kolla vad vi pysslar med.
 
 
Så här har vi tillbringat många av våra helger, kolla på fotboll. Generellt så är Elwira väldigt nöjd med tillvaron, hon är en sån enkel bebis att ta hand om. Jag kan utan problem ta med henne på Calles fotbollsmatcher, bara hon är mätt i magen och får kolla runt så är hon jättenöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback