Sen sist!
2017-02-08 | 09:31:54 / Vårt vardagsliv

Idag är det onsdagen den 8/2, det är redan på mitten av veckan och snart är det helg igen. I helgen har jag spenderat min tid i sporthallen där vi har haft fotbollscup. Vi var på plats redan i fredags kl 14.00 och började fixa i ordning allt innan alla lag som deltog började dyka upp. Sedan har jag befunnit mig hela tiden i sporthallen, från tidigt morgon både lördag och söndag till sent på kvällen.
 
 
Men i torsdags åt jag semla hos mormor och morfar.
 
 
Det blev en lyckad cup med många gästande lag som var nöjda, vilket vi tycker är det viktigaste. Det kanske inte är så optimalt för en höggravid kvinna att stå, böja sig, knalla runt, lyfta saker men faktiskt så gick det superbra! Lite ont i den vänsta ljumsken fick jag och den gör ont även idag, men annars så gick det väldigt smärtfritt.
 
 
I måndags när cupen var över följde jag med mamma till Örebro för hennes synundersökning.
 
 
Och jag såg ut sådär till dagens ära. Jag älskar mina pennkjolar, det kan inte finnas något bättre gravidplagg än dom.
 
Nu idag ska jag plugga hela dagen, jag är fortfarande trött efter helgen så det lär väl bli ett par naps under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback