Tillbaka till vardagen
2017-08-24 | 22:30:00 / Vårt vardagsliv

 
Hejhej!
 
Nu händer det så mycket i mitt liv, så jag känner att jag vill skriva av mig. Jag vill spara, fotografera för att kunna titta tillbaka på den här tiden. Tänk egentligen tex Blondinbella och Kenza som har 10-13 år av sina liv nersparade. Vilken grej!
 
Just nu är jag mammaledig och Calle är tillbaka på jobbet efter 8 veckors semester. Det är tametusan ingen dans på rosor att vara själv hemma med en bebis. Stor eloge till alla oss kvinnor, vi är så grymma. Idag har jag haft huvudvärk och rent allmänt har det bara inte varit någon bra dag. Blev bättre när Calle kom hem från jobbet och vi åkte på träning. Vi har ätit lax, vilket är typ min favvomaträtt och så har vi kollat på Modern Family, vilket är vår nya serie som vi ser. Än så länge älskar vi den, speciellt Manny <3
 
nej nu måste jag sova. Vi ska nämligen till badhuset imorgon med Sofia och Lucas. Första gången som Elwira får bada på riktigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback