Loppisfynd till Wirans rum!
2017-05-18 | 08:44:07 / Jag handlar på loppis

Jag var på loppis för ett tag sedan och fyndade lite. Jag har inte beöskt en enda loppis på säkert 2-3 månader eftersom när jag var höggravid orkade jag bara inte och sen kom ju Elwira till oss och då har det inte funnits någon tid helt enkelt. Men så kom jag iväg en lördag efter fotbollsträningen med grabbarna och fyndade såklart!
 
 
Ett loppisfynd var denna kruka, en rosa bil. Alltså hur fin är den inte? När jag såg den tänkte jag först inte köpa den men i sista sekund så tog jag med den ändå! Tänk vad jag hade ångrat mig om jag hade lämnat kvar den.
 
 
Det andra fyndet var denna dockvagnsfilt. Den är så fin och det skär i mitt hjärta att veta att någon har lagt ner sin själ i denna och så hamnar den på loppis för ynka 40 kr.
 
 
Och det sista fyndet till Elwrias rum var denna blomlampa. Det är en gammal klassiker ifrån IKEA som säkert varenda svensk unge har haft någon gång. Men jag tycker den är så fin och passade perfekt i Elwiras rum så den fick hänga med hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback