De senaste dagarna ur min telefon
2017-01-04 | 11:52:00 / Vårt vardagsliv

Halloj! Jag vaknade upp imorse med ett tjockt lager snö utanför, många minusgrader och det känns som om världen står still? Jag ska bara plugga hela dagen med några pauser för att kolla på Grace and Frankie, tycker det låter fullt rimligt.
 
Eftersom det inte kommer hända särskilt mycket mer idag så tar vi en titt på vad som har hänt de senaste dagarna ur min telefon.
 
 
Jag och min bästis åkte i fredags in till Örebro för lite tjejhäng, middag, och lite shopping såklart. Här provar jag kläder inne på New Yorker, vilket är en utav mina favoritaffärer då de alltid har bra rea ;-))
 
 
Vi åt middag, jag tog en sallad pga craving på pastasallad.
 
 
Och avslutade hela minitripen med fika. En mycket bra kväll.
 
 
Jag har intervjuat min 5-åriga lillebror Theo till min rapport om barns läsning och läsvanor. Han hade tvingat mamma att träna med honom, alltså hon fick ställa frågor och han fick träna på att svara. Gullefis.
 
 
Efter intervjun bjöds det på fika.
 
 
I måndags kom P4 Sörmland till mitt jobb och nu var det min tur att bli intervjuad. Jag har nämligen fått en utmärkelse, Årets ljusbärare. Kolla så fina ord  <3
 
 
Avslutade min måndagskväll med god fruktsallad och Grace and Frankie. Nej nu måste jag fortsätta och plugga.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde / Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna

Men du så mysigt du verka ha haft det och blev nyfiken på det med läsning. Pluggar du eller jobbar?

Svar: Jag både pluggar och jobbar! :)
Julias Lantliv

2017-01-04 @ 19:44:01
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback